Din eviga stalker är sömnlösheten.



Klockan är efter ett, och jag kan inte sova som vanligt. Zappar med tv-kontrollen...

Nyheter : Blä.
Dokumentär: Ork.
Law & Order: Yawn.
Reklam: Nej tack.
MacGyver: LOLFAIL.
2 och ½ Män: Fuck that.
Porr: O_o
Ultimate Fighting: GHEY.

Jaa, så ni förstår så sviker dumburken mig med tråkig skit.
Vidare till Ansiktsbok.
... En klipp från "New York, I love you" med Hayden Christensen (Fästman Blond för er!) kommer snart?
Om den kommer när jag väl sover så drar jag skam över mig, skam över min familj, skam på min ko! (Den som fattar referensen vinner en lyckosyrsa!)

Michael Jackson begravs inatt. Vilket förklarar varför communityn shamone_mj i Livejournal är inte lika spralliga som vanligt. :(

Vidare till Rupert Grint-forumet på ICM.
Klickar vidare till Pictures.
Bara en diskution om hans hårlängd mellan FFA (Fången Från Azkaban) och DFB (Den Flammande Bägaren).
Fuck that, jag vill ha bildfynd.

Och till Desiring Hayden-forumet.
Gud, jag är den mest aktiva därborta. Inget nytt har hänt än så länge. Bortsett från webmiss som berättar om klippet som ska visas inom några timmar. (BUUH!!)

För att citera Michaels karaktär i "Stark Raving Dad" från Simpsons:
"Bubbles, it's going to be a loooooooong night!""


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0