Dagens 'Fuck me' och 'Fuck Off'

Så jag startar vad som kommer att bli ett dagligt inslag.
Vad som jag tyckte var bra och... dåligt.



.



Fuck me: En fanbild från Readingfestivalen. Rupert Grint (d.v.s Ron Weasley i Harry Potter, eller om ni så gärna vill: Fästman Röd) i indiehatt, svart tischa och läderjacka... Ursäkta mig medan jag hänger livet av mig lycklig.
Det är som att en av mina våta drömmar har besannats. Sorgligt men sant.

Fuck off: Erik och Mackan i 'Hål I Väggen'. Är jag den ende som gillar den andra programledaren?! Jag tycker att duon är bara pinsamma och trista, och att se träna till "Pump Up the Jam" i en fucking skolgympasal och att dom har tajts på sig gör att jag vill bara spy. Jag tappar tron på TV6. Fyfan.


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Godmorgon!

Är allt bra med dig idag? (:

2009-09-02 @ 11:08:32
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå rätt fint!

Kul att du hittade hit!

2009-09-03 @ 23:43:44
URL: http://iamgrintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0