Dagens 'Fuck me' och 'Fuck Off' 5

YES, Dagens Fuck me & Fuck off är tillbaka!
Och för att göra detta speciellt så blir det dubbelt upp!

DUBBELT UPP!


Fuck me all life long: Fästman Blond ger upp skådespelarkarriären för att bli nyhetsankare! Eller nä, det är från en filminspelningen av "Vanishing in 7th Street" där han spelar en nyhetsreporter. Hade inte haft emot att se honom läsa upp nyheterna varje morgon!
Bilderna är från journalisten Dave LewAllens Facebook.
Extrainsatt nördfakta: Haydens karaktär heter Luke. *ber om 'Luke, i am your father'-skämt*

Fästman Röd kammar håret, rakar sig och snor kläder från KappAhls kvinnoavdelning för den mest annorlunda photoshoot han har gjort! Det var för modetidningen DRAMA Magazine som är en, hör och häpna - EN IPHONE-APPLIKATION!
Tack vare Snitchseeker så har vi dödliga som inte har Iphone chansen att njuta av bilderna!

-------------------------------------------------- 

Fuck off forever: Nu när jag ska flytta utomlands från Svennebananrepubliken, så måste man förbereda och börja att PACKA! Jag vill gärna komma bort härifrån, men jag har annars nästan hela mitt liv här... DILEMMA FTL.
Just när allt har blivit bättre... socialliv, slackerliv och till och med kärleksliv.

Och Alex Schulman, jag är helt enkelt jävligt trött på att se din manorektiska fejja. Man ser dig nästan lika mycket som allas våra Quasimodo Robert Pattinson. Du invaderar min tv och skriver ditt o datt om allt på webben.
Snälla Alex - IVÄG MED DIG. Om jag inte ser dig på varken min tv, tidning eller nånstans, då kan jag vara glad.

Återvänder snart med ett nytt inslag: Läsgarvet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0